Sabtu, 3 Disember 2016

Kecantikan seorang perempuan

Assalamualikum,

 "Dalam bisikan doa,ada segaris nama,jika benar dia , moga dipermudahkan segalanya,jika bukan dia,luputkanlah dia dari ingatan. "

" Aku ini memang suka sakitkan diri sendiri.dah tahu sakit,tetap juga pertahankan.dah tahu tak kuat ,tetap juga lalui. "

Aku selalu berangan angan untuk merasa bahagia seperti orang lain.tapi aku tak pernah dapat lagi merasa bahagia itu.setiap kali bahagia itu hadir,mesti akan ada orang yang menggangu.dan aku terpaksa mengalah dan undur diri.kadang aku fikir  sampai bile aku nak terus mengalah dan memberi peluang orang lainn hadir untuk rosakkan apa yang aku harapkan.

hidup aku sekarang makin complicated.aku sekrang ni tersepit dalam satu masalah yang selama ni aku nampak orang lain yang lalui.tapi sekarang aku yang lalui.sekarang ni aku tak tahu kenapa semua lelaki yang aku kenal seolah olah sedang rebut kan aku.semuanya akan cakap aku ni dia orang yang punya.mungkin dia orang tak tahu sebanarnya apa yang dia orang buat ni bukann boleh buat aku tersenyum bahagia , tapi buatkan aku takut.

seolah olah aku tengah lalaui satu mimpi yang sangat menakutkan.aku tak pernah mintak benda ni terjadi dekat aku.aku bukan anak tan sri ataupun dato , yang dia orang perlu nak rebutkan.aku hanya perempuan biasa .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan