Ahad, 11 Jun 2017

Sakit hati

Assalamualaikum

Selamat berpuasa.sepatutnya dalam bulan puasa ni ,kita kena banyak kan amal.tapi apa yang jadi dekat aku hari ni , memang betul betul buat aku sakit  hati.tak pasal pasal aku kena marah atas sebab yang bukan 100% salah aku.

Mulanya aku ni buat atas dasar nak tolong orang.last last yang kena marahnya aku balik.memang aku stress dengan benda ni.tak pasal pasal aku kena marah dengan 2 orang sekali gus.apa yang korang rasa kalau kena marah dengan 2 orang sekali gus ?.mesti sakit hati kan.macam tulah yang aku rasa.

Bukan aku tak mintak maaf.aku siap return call balik untuk  minta maaf.siap pakai aku punya personal no lagi call hanya untuk nak minta maaf.lain lah kalau aku terus diamkan diri and no say sorry for that mistake.

Even benda ni jadi pun bukan salah aku.semua nya nak salahkan aku.seolah olah aku yang cipta masalah ini.nada aku bukan nya kurang ajar.atleast aku masih tahu adab nak bercakap dengan orang even dalam telefon.

Nak tolong orang last last kena dekat kita balik..

1 ulasan:

  1. Kau bila tengah marah, elok pulak kau menaip. takde typo langsung. bravooooo. hahahahaha

    BalasPadam