Khamis, 2 Mac 2017

Mungkin ya ataupun mungkin tidak

Assalamualaikum n selamat petang...

Lama tak update dekat sini..dah berhabuk rasanya blog ni.hmmm.....macam.mana nak mulakan ye...🤔..
Sebenarnya banyak benda yang aku nak luahkan dekat sini,tapi tak tahu dari mana nak mula.

    Oklah ,aku decide nak cerita 1 benda ni dulu.about someone.aku ni malas nak banyak bunyi or cakap.kalau aku sakit hati or terasa hati , aku akan diamkan diri.
Sebab pada aku itu salah satu cara yang terbaik untuk aku.dah penat aku nak jaga hati n perasaan orang lain.sedang hati n perasaan aku tak orang pun nak ambil peduli.

  Lebih baik aku jaga hati n perasaan aku sendiri lagi baik.kadang tu aku sendiri pun tak tahu kenapa kita perlu jaga hati n perasaan orang lain.penting sangat ke ?.hmmm...soalan tu yang aku masih belum jumpa jawapan lagi.

  What if benda ni terjadi dekat korang ?..korang akan rasa sakit hati tak ?..mestilah sakit hati kan..kau layan orang tu punya lah baik.atlast dia layan kau macam sampah..kau rasa apa yang patut kau buat..sebab tu aku ambil solution lebih baik aku diam dari aku bercakap.sebab kalau aku bersuara,confrim confrim lah akan ada hati yang sakit nanti.so aku luahkan apa yang aku rasa no melalui penulisan sahaja.1wrm

Aku sebenarnya geram dengan seseorang ni.sebelum ni
Dia memang suka cari gaduh dengan si polan  ni.sekarang ni dia cari pasal dengan aku pulak.memang sepatutnya kita kena respect antara satu sama lain.tapi kalau dari side kita aje yang kena respect , siapa yang boleh tahan.

Hello excuse me.who senior at this place ?.you or me ?please ask ur self.dah kalau aku je yang nak kena respect kat kau , sedangkan kau tak pernah pun nak respect orang yang lebih senior dari kau.maaf lah aku nak bertegur dengan kau lepas ni lagi.

Apa yang kau nak buat lepas ni , aku da malas nak ambil tahu.kau buat hal kau,aku buat hal aku.jangan pernah kau nak bercerita apa apa lagi dengan aku.sebab aku dah tahu siapa kau sebenarnya.disebabkan kau nak kan pangkat,kau sanggup tikam orang dari belakang.orang yang dah anggap kau macam adik sendiri sanggup kau buat dia macam tu.

Tak selamanya kau akan dapat apa yang kau nak.sepatutnya kaj kena usaha untuk dapatkan sesuatu.bukan dengan kau jatuhkan orang yang selalu ada dengan kau.

Sekian luahan hati aku untuk hari ni..

Assalamualaikum..
Bye

1 ulasan: