Rabu, 17 Ogos 2016

Kenangan lalu

Assalamualaikum,selamat malam...

  Entah kenapa tiba tiba aku teringat dekat kenangan  dulu..rasa nak menagis aje bile teringatkan apa yang pernah terjadi dulu...
  Aku pernah ditolak hanya sebab rupa.mungkin memang menjadi lumrah kehidupan dalam memilih pasangan.kecantikan luaran menjadi pilihan yang paling utama.
  Aku pernah merasa sakit sebab dihina,masa tu aku rasa keyakinan dalam diri aku hilang entah kemana.aku pegang setiap apa yang hamba allah itu pernah dan aku bertekad untuk dapatkan balik keyakinan diri aku kembali dan aku mahu buktikan pada hamba allah itu yang mana aku mampu  berubah menjadi yang lebih baik.
  Akan aku ingat setiap apa yang dia ucapkan pada aku sebelum ni sampai bila bila.aku takkan sesekali menyimpan dendam pada hamba allah itu.

From the beginner blogger
Afiqah @ alfie

Tiada ulasan:

Catat Ulasan