Ahad, 27 November 2016

Dear my best friend for ever and ever

Assalamualaikum linda...

Macam mana dengan persiapan majlis kau nanti ?.mesti dah hampir nak siapkan ?.diam tak diam dah tinggal lagi berapa hari je lagi tok kau say goodbye dekat dunia single dan say hello to dunia perkahwinan.insyallah lau tak ada apa aral yang melintang mungkin sehari sebelum majlis nikah kau ,aku akan sampai.akhirnya jodoh kau sampai jugak lin.aku gembira bile dapat berita yang kau dah nak kahwin.alhamdulilah makbul jugak doa aku nak tengok kau jumpa mr right kau.

Setiap kali lepas solat, aku tak pernah lupa tok doakan kebahagian kau gan isha.sebab korang lah sahabat yang paling aku sayang.

Aku nak minta maaf dekat kau,kalau aku selalu ganggu kau dengan masalah masalah yang ada dalam hidup aku.tapi kau tetap sabar layan kerenah aku.lepas ni aku dah tak ada tempat nak luahkan sebab kau dah ada suami.tanggujawap kau lepas ni lebih berat lagi.

Terima kasih linda sebab kau selalu ada untuk dengar semua keluh kesah aku.kau selalu bagi aku semangat time aku tengah down.

Aku doakan kau beroleh kebahagian yang kekal.

2 ulasan:

  1. fuhh...ur words make me a little bit cry and touching. girl, even i married already, u will always be my bff ever and ever. love you.

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam