Selasa, 13 September 2016

Mimpi

Assalamualiakum..
Selamat malam...

   Hari ni aku nak cerita sikit pasal apa yang aku mimpikan waktu subuh tadi...apa maksud kalau kita mimpi tentang barang emas ?...adakah itu satu petanda yang baik ataupun sebaliknya...
    Ada yang cakap itu petanda baik...dan ada yang cakap mungkin sudah sampai masa nya untuk aku buka hati untuk menerima jodoh yang akan muncul...
   Tapi bile ada yang bercakap soal jodoh,automatik aku menjadi takut....takut benda yang sama akan berulang kembali....
   Aku hanya mampu berdoa agar aku bertemu dengan seorang yang mampu menerima aku seadanya,yang mampu membimbing aku,itu sahaja yang aku mahukan....
   Berbalik pasal mimpi tu tadi,aku jadi hairan kenapa toba tiba aku boleh dapat mimpi tu....gelang tangan yang aku pakai dalam mimpi tu,terlampau cantik....
   Entah apa maksud yang tersirat dalam mimpi aku tu...aku hanya mampu berharap , apa yang aku mimpi tu adalah maksud yang baik bagi aku.

From the beginner blogger

afiqah @ alfie

Tiada ulasan:

Catat Ulasan