Rabu, 28 Mac 2018

Pendam perasaan

Assalamualaikum

    Rindu dekat blog ni.lama sepi.nak tanya something lah.pernah tak kita suka atau jatuh hati dekat seseorang tu ?..mestilah pernah kan..tipulah kalau tak ada kan...cuma mungkin bagi sesetengah orang tu,dia berani untuk luahkan perasaan yang dia rasa tu dekat secret admire dia..dan ada jugak yang tak berani nak luahkan perasaan tu dekat secret admire dia tu...

    Aku masuk dalam kategori no 2.aku ni jenis tak berani nak declare perasaan aku dekat secret admire aku tu.aki hanya mampu tengok dari jauh aje  (ceh...macam tajuk lagu khai bahar lak...)🤣..tapi ini lah aku..

    Hampir 10 tahun lebih aku simpan perasaan ni dekat dia..antara 2 sebab aku pendamkan perasaan aku ni..
Salah satu nya aku tak setaraf dengan dia..almaklum lah dia ada kerja yang agak bagus berbanding dengan aku ni.
And lagi 1 dia kepunyaan orang..

   Mungkin pada pandangan orang lain ,kenapa lah aku tal bagi tahu aje perasaan aku dekat si dia tu.tapi aku ni jenis yang lebih suka simpan sendiri perasaan tu..aku takut bila aku luahkan perasaan aku ni,aku sendiri yang akan kecewa.aku dah penat kecewa.kalau boleh aku tak nak kecewa lagi.lebih baik aku simpan perasaan ni.

  

1 ulasan:

  1. Ive told u already about this issue. but its up to u how to handle the situation. and pls, keep smile even its hurt.

    BalasPadam