Rabu, 26 Oktober 2016

Aku tak kuat

Assalamualaikum..

     Dah lama rasa nya aku tak update apa apa dekat sini..
Entah kenapa seriap kali bahagia tu datang dekat aku , mesti akan ada yang datang mengacau.seolah olah aku ni tak boleh nak merasa bahagia.

     Aku dah cukup penat dengan apa yang aku kena hadap hari hari.ibarat nya aku ni macam anak patung.aku ni manusia jugak , ada hati , ada perasaan jugak.aku nak jugak bahagia macam orang lain.

   Setiap kali aku tak pernah lupa untuk berdoa agar aku dapat merasa bahagia , agar aku jumpa insan yang betul ikhlas terima aku.bukan harta yang aku pandang.

   Hati aku rasa sayu bila tengok orang sekeliling aku semuanya gembira.

1 ulasan:

  1. "Apabila kita redha pada sesuatu yang mengecewakan hati kita, maka percayalah Allah akan menggantikan kekecewaan itu dengan sesuatu yang tidak dijangka. Insyaallah."

    BalasPadam